Een vijfsterren-beleving brengen in jouw organisatie.

Jouw bedrijf als vijf-sterren hotel

Mijn naam is René den Dulk; eigenaar van bedrijfsvoering-experts. Ik ben begonnen als “hotello” in de gastvrijheidsindustrie; werkzaam geweest in hotels en restaurants. Hier heb ik het vak hospitality geleerd in omgevingen die er mooi uitzien, waar dienstverlening klopt en de beleving van de gast centraal staat.

Een van mijn ervaringen is het vijfsterren hotel in Windsor (UK) waar werkelijk alles top op de puntjes is geregeld. Kwaliteit meubilair, personeel die proactief naar jou toekomt en vraagt hoe het gaat en of je nog wat wenst. Een menukaart waar het water van in je mond loopt, de muziek je omhelst en alle medewerkers met een lach samenwerken over de afdelingen heen. Ikzelf, het team maar vooral de gasten krijgen hier energie van.

Hierna ben ik terecht gekomen in de zakelijke dienstverlening en heb ik verschillende opdrachtgevers geholpen met hun verandervraagstuk of uitdaging op allerlei niveaus. Hier viel mijn mond toch geregeld open; hoe werkt deze wondere wereld van zakelijke dienstverlening? Ik miste bijna alles wat ik in Windsor had ervaren en gezien; afdelingen die de link met het “primaire proces” zijn verloren en waar de sfeer en werken tot een klantgerichte oplossing heel ver te zoeken is. De synergie en actieve samenwerking met eenzelfde doel mist. En dit kwam ik telkens opnieuw tegen in een iets andere vorm.

Dit doen wij / onze passie
Bedrijfsvoering experts richt zich op het terugbrengen van hospitality én integrale aanpak in jouw zakelijke dienstverlening met de gewenste energie en bevlogenheid. Hierin streef ik naar een optimale “glooiende” samenwerking achter de schermen waardoor voor de schermen een memorabele ervaring achter blijft bij jouw gebruiker of klant. Hier ligt voor mij het onderscheidend vermogen ten opzichte van jouw concurrent.

Ik werk hierin samen met collega’s die dezelfde achtergrond en overtuiging hebben maar iedereen met zijn/haar eigen expertise afgestemd op jouw vraag. Mijn passie is om de “vijfsterren beleving” welke ik ken vanuit de hotellerie (terug) te brengen in de zakelijke dienstverlening.

Wil jij ook een gastgerichte blik en hulp met veranderen binnen jouw organisatie of afdeling, neem dan contact met mij op en we zetten jouw klantwaarde weer “aan”.

085-0046565
rene@bedrijfsvoering-experts.nl

Dit vind je wellicht ook interessant: